Ձեր կազմակերպության ապրանքների, ծառայությունների, ապրանքանիշի (բրենդի), կայքի առաջխաղացում համացանցային տարաբնույթ հարթակներում՝ կայքերում, սոցցանցերում, որոնողական համակարգերում

Համացանցային (ինտերնետային) գովազդը մեր օրերում գովազդի ամենաարդյունավետ տեսակներից մեկն է, քանի որ թույլ է տալիս համեմատաբար ոչ մեծ գովազդային բյուջեով ներգրավել թիրախային մեծ լսարանի:
Առաջարկում ենք ինտերնետ-գովազդի հետևյալ տեսակները`
- Կոնտեքստային գովազդ (Google Ads, Yandex Direct)
- Ռեմարքեթինգ (Remarketing by Google)
- Բաներային գովազդ հայկական կայքերում
- Բաներային գովազդ Mail.ru, Odnoklassniki.ru կայքերում
- Գովազդ սոցցանցերում (Facebook, Instagram, LinkedIn, ВКонтакте/Vkontakte, Ok)
- Վիդեոգովազդ Youtube.com-ում
Կոնտեքստային գովազդ (Contextual advertising)
Որոնողական համակարգում (Google, Yandex) բանալի բառերով/արտահայտություններով փնտրման դեպքում որոնման արդյունքների վերնամասում տեքստային հայտարարության ցուցադրություն՝ հղումով դեպի գովազդվող կայքը: Կոնտեքստային գովազդը իրականացվում է ըստ երկրի (երկրների) կամ քաղաքների և ցուցադրվում է միայն նշված տեղանքի այցելուների որոնման դեպքում:

Ռեմարքեթինգ (Remarketing by Google)
Ռեմարքեթինգը Google Ads կոնտեքստային գովազդի հնարավորություն է: Ռեմարքեթինգի դեպքում գովազդը ցուցադրվում է տարբեր կայքերում միայն այն այցելուներին, որոնք վերջին ամիսներին գոնե մեկ անգամ այցելել են տվյալ կայք, սակայն չեն այցելել «անհրաժեշտ» գործողության էջը (օրինակ՝ գնում կատարելու կամ գնման հայտի էջը): Կարելի է ասել, որ ռեմարքեթինգի միջոցով գովազդով «հետապնդում» ենք ընկերության առաջարկով հետաքրքրված այցելուներին: Ռեմարկետինգի ռեմարքեթինգի նպատակն է՝ դեպի կայք վերադարձնել պոտենցիալ հաճախորդներին:

Բաներային գովազդ հայկական և/կամ արտերկրի կայքերում
Բաներային գովազդ Google, Yandex (Яндекс) որոնողական համակարգի գործընկեր կայքերի միջոցով: Բաներային գովազդը ցուցադրվում է գովազդային հարթակներ ունեցող կայքերում՝ անիմացիայի կամ նկարի տեսքով: Բաներային գովազդի դեպքում գնի հաշվարկը կարող է կատարվել ինչպես ժամկետով (ամիսներով), այնպես էլ բաների ցուցադրությունների կամ բաներից դեպի կայք այցելությունների քանակով:

Գովազդ սոցիալական ցանցերում
Այս դեպքում գովազդային հայտարարությունները առաջխաղացվում են Facebook, Instagram, LinkedIn, ВКонтакте/Vkontakte, Одноклассники սոցիալական ցանցերում: Սոցմեդիա գովազդն առանձնանում է թիրախավորման մեծ հնարավորությամբ: Կարելի է գովազդը թիրախավորել ըստ երկրի, տարիքի, սեռի, նախասիրությունների և այլ կարևոր հայտանիշերի: Գովազդը պարունակում է նկար, վերնագիր, տեքստ, գործողության դրդող կոչ (Call to Action CTA):

Վիդեո գովազդ Youtube-ում
Առաջարկում ենք արդյունավետ վիդեո-գովազդային արշավներ ամենապահանջված վիդեոհարթակում՝ Youtube.com-ում:
