Խորհրդավոր հաճախորդն օնլայն խանութներին մեկ տարուց ավելի հանգիստ չէր տալիս
Նա հեռանում էր՝ առանց որևէ բան գնելու: Ո՞վ էր խորհրդավոր հաճախորդը: Մեկ տարուց ավելի օնլայն խանութները հենց այդ հարցի պատասխանն էին փորձում գտնել:
Նա հեռանում էր՝ առանց որևէ բան գնելու: Ո՞վ էր խորհրդավոր հաճախորդը: Մեկ տարուց ավելի օնլայն խանութները հենց այդ հարցի պատասխանն էին փորձում գտնել:
Կա՞ն չէ հին ու մոռացված ֆեյսբուքյան էջեր, որտեղ վերջին հրապարակումն արվել է 2015-ին: Հետո էլ ոչ ոք և ոչինչ չի խանգարել այդ բիզնեսի ֆեյսբուքյան էջի անդորրը և ոչ ոք չի մտածել SMM-ի մասին առհասարակ:
Հոդվածը նրանց համար է, ովքեր չեն վստահում կախարդական փայտիկներին և խոսքերին ու ցանկանում են տեղեկանալ «կախարդանքի» տեխնիկական կողմի մասին:
Ինչպե՞ս ավելացնել ընկերության կայքի այցելուների թիվը, եթե դուք չեք գրում սխտորով քաղցկեղ բուժելու մասին:
«Ո՞վ եք եղել նախորդ կյանքում», «Ո՞ր կենդանուն եք նման», «Քանի տարեկանում կամուսնանք», «Երբ կմահանաք». մեր կյանքը նման թեստեր հանդիպելու, լրացնելու կամ անտեսելու անընդհատ պրոցես է դարձել: