Reels ուղեցույց. ինչ և ինչպես անել 2023 թվականին
Համաձայն SocialInsider-ի վիճակագրության՝ Instagram սոցհարթակի Reels-ը 2022 թվականին ունեցել է միջինում 20,59% հասանելիություն (reach) և 1,95% ներգրավվածություն (engagement): Կարևոր է նշել, որ այս արդյունքները կրկնակի անգամ գերազանցում են նկարներով հրապարակումների նույն ցուցանիշները:
Կարճ տեսանյութերի այս ֆորմատը շատ դեպքերում լավագույն տարբերակն է դարձել հետևորդների թվի ավելացման, հասանելիության մեծացման և էջի դիտումների աճի համար: Reels-երի և Story-ների քանակը հետզհետե ավելանում է՝ մասամբ փոխարինելով ստանդարտ հրապարակումներին: