10 նշան, որ ժամանակն է թարմացնել ձեր կայքը
Կայքը բիզնեսի դեմքն է համացանցում: Ընդ որում՝ դուք ենք ընտրում՝ բիզնեսն ինչ դեմք ունենա ու ինչպես ներկայանա: Իսկ ձեր ընտրությունը շատ բան կարող է պատմել հենց բիզնեսի և դրա հանդեպ ձեր վերաբերմունքի մասին:
Կայքը բիզնեսի դեմքն է համացանցում: Ընդ որում՝ դուք ենք ընտրում՝ բիզնեսն ինչ դեմք ունենա ու ինչպես ներկայանա: Իսկ ձեր ընտրությունը շատ բան կարող է պատմել հենց բիզնեսի և դրա հանդեպ ձեր վերաբերմունքի մասին:
Իսկ մտածե՞լ եք, որ եկող տարի գուցե էլ չգրեք ամանորի առևտրի երկար ցուցակն ու չգնաք հավանած հագուստները գնելու, չհանդիպեք խանութի արդեն ծանոթ վաճառողին կամ չսակարկեք ընկուզեղենի արժեքը:
Մարքեթինգի, գովազդի ու PR-ի ոլորտում աշխատող մարդկանց մասին տարածված կարծիք կա՝ քուն ու դադար չունեն, նրանց միտքը միշտ զբաղված է՝ աշխատանքով, սպասվելիք արշավներով ու վաճառքներ ավելացնելու գաղափարով:
Ձեզ, հավանաբար, հաճախ են ասել, որ բիզնեսի համար պետք է ընտրել պրոֆեսիոնալ, պարզ, գեղեցիկ, հարմար, հաճախորդի աչքին հաճելի կայք: Իսկ ո՞րն է դա: Ոչ մեկ չի՞ ասում: Մենք էլ չենք ասի, բայց կօգնենք հասկանալ, թե ինչպես գտնել օպտիմալ տարբերակ և գոհանալ ու գոհացնել հաճախորդներին:
Եթե դու աստղ ես, բայց քո նկարները չեն զարդարում Vogue-ի կամ գոնե Esquare-ի շապիկները, ապա դու էլի աստղ ես, բայց՝ TikTok-ում (ՏիկՏոկ): Իսկ սա բնավ կատակ բան չէ: